SEO OPTIMALIZACErady, tipy, triky, nástroje, zajímavosti

Trendy v používání vyhledávačů v Česku

Publikováno 11.01.2011 v 16:47 v kategorii vyhledávače, přečteno: 643x

Při SEO optimalizaci je určitě třeba brát v úvahu podíl vyhledávačů na daném trhu. Pro ČR byla určitou zvláštností velmi silná pozice domácího vyhledávače Seznam. Zdá se ale, že situace se lépe vyvíjí pro Google.
Například při budování odkazů je třeba brát ohled na hodnocení odkazující stránky, jako například při vkládání odkazu do katalogu. To může mít vliv na volbu katalogu, kategorie atd. Pro hodnocení významu stránky Google používá PageRank a Seznam takzvaný Srank. Jejich hodnotu pro danou stránku můžeme zjistit například na ranky.cz. Pokud roste podíl určitého vyhledávače, má jeho hodnocení stránek také rostoucí význam. Protože se od sebe oba vyhledávače odlišují, je možné také někdy upřednostnit určité postupy podle toho, který vyhledávač je prioritou. To nemusí záležet jen na celkovém podílu vyhledávače, ale také na použití vyhledávače pro danou tematickou oblast. Rozdíly v použití vyhledávačů jsou vidět například v globálních statistikách serveru toplist.cz. Zde se také nachází přehledný graf historického vývoje použití vyhledávačů.
K tomutu tématu se dnes na serveru patria.cz objevil následující zajímavý článek:
Google v Česku ve vyhledávání poprvé předstihl jedničku Seznam.cz

Komentáře

Celkem 1 komentář

  • GQb539UMy 12.10.2013 v 15:39 Zdravedm,sice jsem ve1m psal už na e-mail, ale ale hodedm to ještě i sem.Už jste někoho našly? Pokud by bylo medsto, chtěl bych to zkusit. Mangu čas od času taky překle1de1m, ale vše si děle1m se1m a tak se to hodně vleče Jako uke1zku sve9 trvboy přikle1de1m svůj blog, kde je několik mang přeloženfdch a hlavně co je pro ve1s důležite9 i upravenfdch. S pozdravem Lex


  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?