Volba klíčových slov
Publikováno 27.02.2011 v 13:17 v kategorii nástroje zdarma, přečteno: 492x
Pro návštěvnost webu je důležité vhodně zvolit název webu, domény a nadpisů. Volba slov by měla odpovídat výrazům, které uživatelé rádi používají při vyhledávání.
Při vytváření webu je důležité umožnit uživatelům dozvědět se o něm. K tomu slouží optimalizace pro vyhledávače jejíž součástí je i právě volba klíčových slov. Je třeba vybírat kombinace, které odpovídají zaměření webu a jsou přitom oblíbené. Populární jednoslovné výrazy bývají velmi konkurenční a jejich cílenost nebývá ideální. Je proto dobré se zaměřovat na výrazy, které jsou například dvouslovné a obsahují i oblíbené jednoslovné výrazy a využívat je na úvodní stránce. Na podstránkách se pak můžeme více zaměřit i na víceslovné výrazy, které nejsou tak používané, ale jsou velmi relevantní. Uživatelé, kteří podle nich hledají, většinou vědí, co chtějí a pokud tyto slovní kombinace opravdu odpovídají zaměření dané stránky, přilákají ty správné návštěvníky.
Seznam
Získat přehled o používaných slovech můžeme přímo na Seznamu. Po odeslání dotazu na nějaké klíčové slovo si sjedeme dolů a klikneme na odkaz "Statistika dotazu". Dostaneme se na stránku se statistikami. Lze zadávat jiná slova a slovní kombinace a experimentovat.
Google
Dalším velmi užitečným nástrojem, který nám dává orientační přehled pro Google je Keyword Tool. Zde opět můžeme zadávat slova a experimentovat.
Komentáře
Celkem 0 komentářů